Dagens ridpass.

Red som sagt med Marie och Julia idag :) Milton var väl som vanligt väldigt pigg, men det går inte när Exandos stora rumpa är ivägen :p haha.
Hoppade lite lätt här hemma också. Det gick ganska bra tycker jag :) Fast Milton blev väl ganska het när jag och Marie galoppperade och sådär så vi fick stå still när Julia skulle hoppa :p Jag och Marie galopperade över bommar fram till en hinder, sen gjorde vi om det till bara bommar.
Höll väl på i kanske en kvart - 20 minuter, sen följde vi med Julia en bit på vägen också :)
Tobbe kändes bra idag, lagomt pigg, lika lydig som alltid och så :)
Imorgon tror jag det får bli ett dressyrpass med honom :p


Bild från hopptävlingen :p



En suddig bild på Amanda och Naomi. Hon hoppade nästan stillastående där, ändå är hon så högt över :p Bra gjort det (y)

Kommentarer
Postat av: AMandesjälv!

hahah nice aaaass :P Har du fler "fina" bildeR? :P

2010-04-07 @ 23:39:01
URL: http://amandeafugglas.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0