Dagens ridpass.

Som sagt så blev det klättring för Tobbe idag :) I de brantaste backarna skrittade vi och när det jämnade ut sig lite så travade vi. Efter ett tag blev han rätt slö i benen så då vände jag hem. Hela rundan tog 40 minuter. När jag kom hem hade jag även två småhinder med 15 m. mellan. Och tro det eller ej, men jag fick in 7 och sedan 3 galoppsprång! ;) Det höll jag på med i ca 10 min.
Efter det kom syrran och skulle gratta Julle, så Exando blev stående i hagen :( Men jag fick så dåligt samvete att jag har nyss varit ute och gått med honom, innan jag tog in dom :) Så han har iaf fått kommit ut ur hagen.

Japp, det var dagens ridpass det, nu ska jag packa till imorgon :)

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg

Så fin din pålle är!

2010-04-23 @ 22:49:40
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0