Dagens ridpass.

Eftersom det är tävling imorgon och jag behöver röra på mig mer så tog jag ut Tobbe på en skrittur :) Var ute i en hel timme! Stolt över mig själv att jag inte vände och gick hem tidigare :p
Sen gick jag in, fixade mat, gick ut igen sedan vid halv åtta och red Exando :) Tänk! Man kan vara ute halv åtta och rida och det är LJUST! Underbart! :'D
Ialla fall så hade jag satt upp 8 stuts som jag tänkte hoppa. Och vid det laget hade dom andra kommit hem och mamma hade med sig bilen :)
Så hon hjälpte mig och höja hindren och sådär :*
Efter att ha hoppat stutsen ca 6 gånger gjorde vi om det lite och la galoppbommar framför ett högre hinder. Det var superkul enligt Exando! ;D Hoppade ända tills hålen tog slut x) (115cm) Bara för att han börjar bli gammal betyder det inte att han inte kan hoppa! ;)

Tog sedan in dom och putsade och packade det mesta tills imorgon :) Kul ska det bli!


Toblerone efter vår första tävling :)
Bilden är tagen från Maries blogg.


Ha dé!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0