Duktiga jag.. igen

Jepp! Jag har tränat på morgonen idag med! Fast vädret var så dåligt så jag cyklade
inne på träningscykeln istället :)

Cyklade:
2 km. Brännde: 72 kalorier Fart: 18km/h Tid: 6.51

Träningen ska ju ta som bäst mellan 6 och 10 så ;)

Idag blir det uteritt med Tobbemaan :) En lång och jobbig en också! För han behöver verkligen springa av sig lite energi! Exando får lite dressyr idag. Han behöver bli smidigare. Kanske kör lite styrka med honom också.. Får väl se hur jag gör :)
Sen ska jag kolla alla papper och kort till tävling, så allt är iårdning tills på lördag. Det ska bli sååå kul och tävla igen! :D


Allt från mig.

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0