GRATTIS!

Självklart måste jag ägna ett inlägg åt min underbara bästa vän Julia, som fyller 15 år idag!

Från 1995 till 2010 har du varit min allra käraste vän. Du har alltid funnits där, du finns alltid där, när som helst! Känslan att ha en så bra kompis är stor.
Att se dig ha roligare med någon annan än med mig, gör mig arg. Men ärligt talat så får du ha hur kul som helst med vem som helst, för jag vet att det alltid kommer va jag och du! Ingen kan ändra på det! Så är det bara.

Du vet att jag älskar dig!
Din bästis







Sorry för sista bilden, men jag var tvungen! :$ Du känner ju mig ;)

Kommentarer
Postat av: HÖCKEN FAN TRÖR DURA? ;D

TACK ÄLSKLING! :*



Jag ger dig full tillåtelse till bilderna ^^ höhö.

BARA FÖR ATT DET ÄR MIN JÄVLA DAG, så ärre helt okej ;) man behöver ju inte vara snygg på..... alla bilder?! ;) <3

2010-04-27 @ 21:51:18
URL: http://majaärminbästa.hjärta.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0