Hoppträning.

Idag tränade vi på lägre höjder. Vi hoppade en två kombination och en tre kombination och så lite räcken här och där :p Jag hoppade inte så mycket, men när jag gjorde det kändes det jättebra, så det var väl lite därför antar jag :) I början av passet, när det fortfarande är lite uppvärmning, så rider jag med för långa tyglar och är inte riktigt fokuserad. Sedan när banan ska hoppas och hindren kommer upp på 'normal' höjd, skärper jag till mig och rider mycket bättre :) Det syns väl på filmen ochy Thomas sa det också.

Nu måste jag lägga mig!
Ska bara skriva att mamma red Exando idag, vilket var jättebra! Då blir det väl bara två vilodagar för honom, istället för tre! ;)
Aja, godnatt!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0