Inställd träning :((

Usch så förbannat drygt! Jag och pappa hade börjat lasta strax efter tre, åkte halv fyra och klockan fyra (då vi väntade på att tiden skulle gå) gick jag reda på att träningen var inställd! :@ Då blev jag riktigt sur ><
Men sånt är väl livet antar jag. Så vi åkte hem igen och så satte jag upp 8 stuts och fyra räcken med ett galoppsprång imellan. Alltså fick det bli styrka för Tobbes del idag. Han hoppade riktigt fint idag tycker jag. Jobbade på ordentligt med bakbenen och det kändes att han var rätt högt över räckena när jag satte upp dem lite.

Sen, vid halv åtta ungefär gick jag ut på en tur med Exando också :) Det känns skönt att han blivit riden både måndag och tisdag eftersom han brukar få stå just dom dagarna :P Och imorgon slutar jag tidigt så då får båda komma ut igen :)

Nu ska jag sätta på en värdelös barnfilm och somna fort till den. Imorse var jag så trött så jag kunde somnat när jag mockade :s x)
Så, godnatt på'er!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0