Reslutaten!

Japp. Nu är dagen slut. Klockan 8 var vi hemma igen. åkte 8 imorse. har suttit i en bil i 5 timmar. varit på tävlingsplatsen i 4,5 timma.. Jag är helt slut!

Men fan va kul det har varit! :D och jag har lärt mig att jag måste rida min pålle normalt dagen innan tävlingen, inte bara gå med honom :p

Anyway,
Jag började ju hoppa med laget. Alltså tävla med laget. Jag hade ingen som helst press på mig eftersom alla tre innan mig var felfria! (y) Och tur var väl det! För när jag kom in i ridhuset blev Tobbe helt galen! Han tittade på ett regnbågshinder och var livrädd för påskriset! (Han har aldrig varit rädd för något förut) Jag körde väl igång och han var het och drog och allt. Det gick jättebra tills efter hinder nummer 6. Då skulle vi rida förbi regnbågshindret. Det ville inte Tobbe så han svängde åt vänster istället och jag åt höger. Ja! Jag ramlade av! :p Jag slog mig inte för allt gick så sakta men ändå x) (FILM KOMMER)

Men omhoppning var det ju i alla fall. Så då hade han skärpt till sig lite, men när vi skulle hoppa det andra hindret så bajsade han! Och stannade! -.- Så jag sparkade till honom och då rev vi det ist. Men efter det gick det jättebra :) Och en överraskning väntade oss! Torsby ridklubb kom på fjärde plats! In i ridhuset och ta emot applåder!
-Nejdu! sa Tobbe och började skutta runt när publiken applåderade så jag var tvungen att gå ut x) Haha! Galen ponny säger jag bara! ;)

Sen var det ju den individuella LC:n också. Eller 90 cm som det väl heter.
Då hade han lgunat ner sig och blivit lite trött så han orkade nog i fjanta sig så. Det gick iaf jättebra :) Tyvärr fick vi ett störande pet i grunden, men jag är verkligen nöjd med min ridning! :) Och med Tobbes hoppning såklart :)
Filmerna laddar jag upp imorgon, tills dess får ni nöja er med bilder :p






Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0