Träning avklarad

Vill börja inlägget med att säga att jag blivit moster för 6:e gången :)



Nyss kommit hem från träningen :) Idag fick vi träna på lite högre hinder och det va bra eftersom Tobbe blir lite försiktig när det blir det.

Ungefär såhär såg 'banan' ut:




Började hoppa trehinders-kombinationen. Andra rundan satte Thomas upp det, då red jag med för dåliga skänklar och Tobbe stannade. Sedan flöt det på jättebra :) När vi skulle hoppa trippelbarren blev avståndet åt skogen för stort och det blev ett stopp där också. Så vi fick jobba en del med det hindret tills det blev bra.
Thomas tyckte att Tobbe hoppade jättefina språng men att han blir lite försiktig när det blir högre, så då måste jag rida och hjälpa honom mer.
Jag är ändå nöjd med min ridning mesta dels och sprången kändes jättebra :) Filmen kommer jag ladda upp efter jag laddat kamera batteriet.

Glöm inte världscupfinalen halv tre ;)

Kommentarer
Postat av: Asgeirnatalia

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-03-25 @ 08:17:53
URL: http://asgeirnatalia.blogstie.com

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0