Träning.

Sry för dålig uppdatering igår, men det var fullt upp hela dagen!
Kort sammanfattat:

Åkte som sagt till Marie där vi red Hillman och Bam Bam :) Superkul!
Sen åkte vi hit och så satte vi upp en liten 'hinderbana' som bestod av fyra små stuts, halter, volter, bommar, tre småhinder med ett galoppsprång emellan och en 'vattenmatta' :) Det var faktist en riktigt kul bana och Tobbe var väldigt mjuk och fin när jag red dressyr :))
Älsk'arn (L)
När vi var klara, var klockan typ halv åtta så vi tog in dom och så åkte Marie hem.


Idag är det ju träning så jag ska gå ut och göra iårdning allt. Tobbe fick nytt spån igår så förhoppningsvis är han inte lortig :) Pappa ska med så jag vet inte hur filmen kommer bli, men det märks ;)
Och på tal om film! Jag har ju inte laddat upp filmerna från filipstad-tävlingen än! Shit, va seg jag är... :P Fast det är nått konstigt med youtube nu så det går inte, men jag gör det när jag kmr hem :)

Ha en superbra dag!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0