Bloppis

haha, ja. Jag har lite grejer som jag inte använder så jag tänkte se om någon är intresserad.
Pris har jag typ ingen aning om, men mejla ([email protected]) eller skicka en kommentar om du är intresserad :)




Äkta fårskinnspadd brun storlek Medium



-----------------------------------------------------------------------------------------------------



Sammetshjälm svart storlek 57
rosetten är borta och knoppen är sönder (går att limma fast)


------------------------------------------------------------------------------------------



Longeringsgrimma storlek ponny.
Väldigt lite använd!


------------------------------------------------------------------------------------------



Brun sadelgjord 105 cm.


------------------------------------------------------------------------------------------------



Benlindor i fleece. Färger: Marin, brun & vit.
Fyra av alla färger. (de vita har vi klipt isär för det va så långa)
.

---------------------------------------------------------------------------------------------



Tredelat bett 11.5 cm

-------------------------------------------------------------------------------------------------



Tvådelat bett med fatsa ringar 12.5 cm

---------------------------------------------------------------------------------------------



Pessoabett 13.5

---------------------------------------------------------------------------



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0