Dagens Ridpass.

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig idag. Mamma hade lite tid över så då passade hon på att klippa mig. Så jag va tvungen att vänta typ en och en halv timme på det först så jag kunde inte gå ut och rida förräns åtta ungefär.

Tobbe.

Eftersom jag va ganska trött och hungrig så kände jag att jag vill in ganska fort. Så jag tog en uteritt med honom istället, med en hel del galopp. Han va pigg och glad och tyckte det va väldigt kul att galoppera på åkern ;) Vad mer kan man säga? Han kändes väldigt fin i formen också, mjuk och lydig :)



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0