Dagens ridpass

Idag red vi hästarna hit tillbaka. Mest för att Tobbe ska få stå inne natten till lördag så han är helt utvilad inför helgens tävlingar. Och så vill jag ju hinna träna lite här hemma också, särsillt dressyr, men också lite med bommar/småhinder.
Iaf så blir det ganska mycket asfalt i början så mest skritt den första "delen", sen kommer man in på en grusväg där man kan galoppera på en bra bit, och det va kul! :) Tobbe va pigg som vanligt, men jag kände ändå att han svarade bättre än vanligt på hjälperna. Sen lät vi dom springa på uppför en backe och sen galopperade vi lugnt den sista biten innan vi kom upp på asfalt igen. Marie red ju Exando då och han var riktigt pigg och framåt idag! Även om hon inte hade spö på honom :) Och en riktigt bra kondis har han fått nu när Marie ridit honom typ varje dag nu ett tag, så det är ju prima! :)

Snart nu så åker jag och Marie ner till 'byn' och ser på bio :) Karate kid tror jag den hette. Har sett reklamen till den och den verkar bra, så vi bestämde oss för att se den! :) Så det är bäst jag går och byter om och fräschar till mig lite :P


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0