Dagens ridpass.

Idag var det väldigt tråkigt väder. Typ grått och så har det småregnat hela tiden. Så jag hamnade åter igen på latsidan :p
Men iaf så tog jag mig ett dressyrpass med Tobbe på kvällen. Det gick väl sådär. Han kändes lite stel och blev lite stark. Själv hade jag inte ätit något under dagen så jag var ganska irriterad, vilket resulterade i att allt bara blev stressigt och spänt till slut. Men jag tog en djupt andetag och lugnade ner mig och så gick det bättre sen :) Gjorde bland annat några skänkelvikningar som bara känns bättre och bättre :)
Avslutade med några gånger över bommarna som kändes bra.
Exando fick vila.

Imorgon blir det dålig update- Jag och Julia ska åka och shoppa! Och när vi kommer tillbaka ska vi plus några fler äta på en kinaresturang :) Mysigt!

Bäst jag lägger mig och sover nu, ska upp innan sex imorgon!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0