Dagens ridpass

Dagens ridpass blev en ritt på knappt en mil till Marie :) Turen bestod av mest asfalt så det blev endel skritt, men vi kunde galoppera på sidan av ibland. Det va ganska varmt så det gjorde inte så mycket att det blev mycket skritt.
Eftersom hästarna inte blev ridna igår va båda rätt så pigga. Tobbe va väldigt pigg :p Drog mer i galoppen idag än vad han gjort de senaste ridturerna. Men det är ju bra att han är pigg och framåt och inte lat och tillbaka ;)


Häromdagen kom jag på den utmärkta idén att köpa såna bettplattor eller vad det nu heter :p Såna som man sätter på bettet så hästarna inte ska få skav, ni fattar vad jag menar? :p
Att jag inte tänkt på det förut liksom!


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0