Dålig update!

Väldigt dålig uppdatering nu det senaste dygnet.
Förklaring: Igår kväll åkte jag till Julia och sov över där tsm några andra tjejer från klassen. Så jag har inte varit hemma!

Iaf så red jag hästarna hem (Lämbacken) igår innan jag åkte till Julia. Hittade igen som kunde rida med mig, så jag tog med mig båda = red Exando och hade Tobbe som hand häst :) Blev mest skritt i början eftersom jag tog storvägen ist för grusvägen. Men sen gick jag in på en grusväg där jag kunde både trava och galoppera. Det gick faktist rätt bra, fast dom jagade upp varandra lite väl mkt.. :p

Iaf så ska jag ju tväla imorgon! Och jag är lite sur för att mitt paket från Hööks inte kommit ännu??!?!? Beställde för snart två veckor sen -.-'
jaja, jag överlever väl! Ska iaf rida Tobbe idag. Just nu är han så lortig på rumpan och halsen att man inte ens ser att han är prickig där.. Så ikväll blir det duschen för honom!
Sen ska jag väl putsa och packa, fixa allt med pappren, vägbeskrivning osv.


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0