Hopptränat!

Jepp, det är orsaken till att jag inte skrivit ngt idag. Slutade fyra och mamma kom ner med Tobbe och så åkte vi direkt till tränigen som började halv sex.
Tobbe va väldigt pigg och på idag! Vilket ju är bra för han får ett bättre tryck i galoppen då :)
Iaf så hoppade vi en linje med räcke-oxer-räcke, räcke-väldigt smal oxer och en ensam oxer på andra sidan. Det va faktist inte så svårt, det gick väldigt bra idag, allt flöt på bara :) Hoppade inte så högt idag heller, så varken jag eller Tobbe tyckte det va joobigt, Tobbe va inte ens svettig efter sadelgjorden :p
Aja, film kommer förhoppningsvis imorgon om jag hinner.
Nu måste jag duscha och sova!



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0