Lördag

Nu har jag kommit hem, har sovit hos Julia inatt eftersom vi tänkte åka och shoppa idag ist. Men när vi kollade på tågtabellerna såg vi att tåget hem inte gick förrän tjugo i sex och affärerna stängde fyra! Så det kändes lite onödigt :p Så vi får åka en annan dag ist!
Iaf så är det som vanligt väldigt tråkigt väder ute = grått och regnigt. Usch!
Men jag får väl gå ut och rida sen iaf. Om inte mamma kan följa med så får faktist Tobbe vila idag och så riderjag Exando :)
Senare ikväll skulle vi ner till syrran och få oss mat, mysigt! :)
Så ser min dag ut. På måndag börjar skolan vilket är jättejobbigt! Men men, så länge man har hästarna att längta hem till så är det väl okej såhär i början iaf! ;)


Favorit i repris

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0