Onsdag

Snart ska jag åka till Marie och hästarna så tar vi oss en tur :) Tänkte fråga Marie om hon vet något bra ställe att träna lite dressyr på, börjar bli rädd att jag inte ska hinna träna ordentligt, snart är det ju bara en vecka kvar! Och jag har ännu inte bestämt mig för vilket bett jag ska ha.. På det "vanliga dressyrbettet" tycker jag han blir stark och att jag måste hålla rätt hårt för att han inte ska gå ur form och pessoabettet känns lite starkt.. Jag tror jag ska pröva att sätta tygeln i den stora bettringen på pessoabettet och se hur det känns. Det borde ju bli lite mitt emellan va? :p
Jag får prova mig fram helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: AMandesjälv!

Jag tror tyvärr inte du får tävla dressyr på pessoa bett :/ kolla i TR ;)

2010-08-04 @ 17:47:29
URL: http://amandeafugglas.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0