Veckans vill ha

Denna vecka kör jag med Eskadron! Är verkligen ett stort fan till det märket,
så himla snygga saker tycker jag! :)



Börjar med schabraken.

Så snyggt och stilrent! Grått kan ju bli lite trist, men jag tycker inte att detta är det.
Finns att köpa här. Hittade inget pris.



Ännu ett snyggt och stilrent schabrak. Vitt- perfekt till dressyrtävling/hopptävling :)
Finns i både allround och dressyr storlek. Klicka här.



Jag som verkligen älskar randigt, avgudar detta schabraket! Varför ha enfärgiga när man kan ha randiga?! ;)
Iaf, finns det här dock endast i dressyrstorlek.



Och så täckena. Så otroligt fina är dom! Tror ärligt talat att det inte går att få tag på finare ;)
Och så finns dom ju i så många olika modeller och färger!


Nu hittade jag två lite gulligare :p Med rosa och blå:


Hela vår-kolletionen hittar du här.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så snyggt =D

2010-08-16 @ 22:44:03
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0