Veckans vill ha

Börjar direkt! ;D


Jag gick in här och hittade en del roliga och bra saker!
Bland annat några snygga och annorlunda flughuvor, tyckte dom va riktigt fräcka faktist ;)

Leopardmönstrat.


Pussar och hjärtan.


Solglasögon.


Haha!
Kostar 349 :- som enligt mig är för dyrt för en flughuva, men dom är ju bara för snygga! :D




Dessa Pegasus Airboots tycker jag är snygga! Dom verkar bekväma och finns i en massa olika färger.
"En storlek som passar alla ben-små som stora, bak som fram!"
De tvättas i tvättmaskin, de har lång hållbar het och har andas-funktion.
Säljes i par för 520 :-. För att komma direkt till dessa klicka här.



Vi fortsätter på samma spår- röda John Whitaker benskydd. Dessa gillar jag, eftersom det skulle passa bra ihop med de andra röda sakerna! :) Fast de bruna benskydden jag har nu passar ju ihop med sadeln och tränset, så det kanske är bättre med dom? Det kanske blir lite för mycket rött annars? Fast det tror jag nog inte, jag tror det skulle bli väldigt fint! :)
Sänkt pris också - 544 :- för både fram-och bakskydd! (förut kostade dom 725:-) Ett bra pris enligt mig!
Finns också i blått och vitt:


Gillar dom vita, men dom blåa tycker jag är lite tråkiga.


Nästa grej tänkte jag fråga er vad ni tycker om:

Färgade sporrar! Hiss/diss?
Själv tycker jag dom är lite barnsliga men ändå snygga och annorlunda!
Jag skulle kunna tänka mid dom röda isf, det skulle ju matcha bra med det andra!
Dock inte för 249 :- som dom kostar på ponnyprakt.se.
Vet ni om det finns billigare på andra ställen?





Sen hittade jag även en sådan - "barbackapad". Ganska smart, men ändå. När man rider barbacka så vill man ju sitta direkt på ryggen (tycker jag iaf). Fast det kan ju vara ganska smart om man vill ha något att sitta på så man inte blir lortig i ändan och så man inte sitter och skaver.
kostar 625:-.


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0