Besök!

Usch, riktigt busväder ute! Inte kul alls!
Idag skulle vi nog ner till "syrra #3" (haha) och hälsa på. Sen ska väl jag och mamma rida. Tror jag rider idag, istället för och gå, saknar verkligen och rida Tobbe! Det syns väl på honom att han är busig och har myyycket energi! Det är i stort sett det enda som händer idag. Resten blir nog bara slapp ;)



Sen vill jag tipsa er om en riktigt bra blogg! Ida Johanssons.
Rolig tjej och duktig ryttare! :)



Klicka på bilden eller på länken för att komma till hennes blogg :)

Kommentarer
Postat av: Ida Johansson :D

tack :D



Haha xD , inte jag på bilden men skit samma ;)

2010-12-19 @ 20:29:31
URL: http://idajohaansson.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0