Bilder

Det var inte helt lätt att ta kort. Försökte springa iväg och ta kort, men Tobbe va såklart hack i häl och det är inte direkt lätt och springa ifrån en häst ;) Men någon blev det iaf :)








Just nu ser det ut ungefär såhär:



(lite av stallet och lite av hagen bakom)


Än så länge har vi inte fått så mycket snö här, vilket jag har varit glad över! Men nu verkar det komma hur mycket som helst. Ser inget annat än grå-aktiga moln på himlen.. :/ Jaja, ut och rida ska jag. Börjar med Tobbe och tar Exando direkt efter ;)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0