Dagens Ridpass

Mamma va ute och gick med Jonna förut, och jag följde med med en super pigg Tobbe! Han fick betämma farten så det blev en powerwalk-runda som ivanliga fall tar drygt en timme, men idag tog det inte mer än 50 minuter :)
Tobbe är bara så himla underbar! Nu, när det är lite extra energi i bagaget, så är han extra glad och posetiv! Mulen söker gång på gång upp handen i hopp om godis (som han så väl vet finns i någon ficka). Är handen tom, försöker han fjäska med en puss och får han ändå ingen godis, gtar han tag i vanten och drar av den :) Han har sina fasoner (stavning?) den ponnyn :)




Exando gick jag ut barbacka med. Bestämde mig för att rida lite mer dressyr idag, och inte bara lunka runt :P Och han va faktist riktigt mjuk och lydig, tycker jag! Det märks, att om jag börjar direkt så fortsätter han så :)



Kommentarer
Postat av: Sofie

det är så gulligt när dom gör precis allt för att få godis! (:

2010-12-30 @ 20:21:46
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0