Framför brasan

Sitter med den bärbara datorn framför kaminen. riktigt mysigt! :) Har inte ridit något idag, somnade en sväng förut och när jag tittade på termometern, som visade -23, bestämde jag mig för att inte rida och ta in hästarna istället. Så blev det med det.

Tänkt lite på vad jag ska skriva. Jag har märkt att många skriver om något spciellt varje dag. Tänkte göra något liknande. Så jag skriver om något varje dag. kanske en omsikt om något, en händelse, eller bara tankar. Jag tänker faktist ganska mycket nu för tiden. på allt möjligt! hur vissa människor beter sig och hur jag beter mig i jämförelse med dem, varför man egentligen lever - vad är det egentligen för mening? såna tankar kommer upp. Oftast får jag inget vidare svar, men det är något iaf :)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0