Lördag

Ska alldeles strax gå ut och rida Exando. Rider nog ut idag med :) Sen ska jag bara äta och sen ut igen och göra iårdning Tobbe för dressyr :) Ska bli kul och nyttigt! Den börjar vid två så det är väl mörkt när jag kommer hem, då blir det läxor! Yes va kul! eller inte.
Det småsnöar ute, men inte så som igår iaf, -16 grader. Gick ut utan jacka förut och släppte ut hästarna och det va väl inte så farligt :) Vi överlever nog även denna vinter!
Har inte mycket annat att säga. Jay äger hela Idol med sin röst, utseende, allt. Mamma grät när han sjöng In the Ghetto och Metallicas låt va ruskigt grym! röstade sju gånger så nu får pappa ladda kortet ;)




Om inte han vinner så vet jag inte vad jag gör.

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0