Måndag

Känns inte som måndag faktist.. :p

Hela morgonen nu har gått åt till och fixa iårdning hagen. Inte bara lagat den, utan också delat den! Har tyckt att hästarna bråkar lite väl mycket på senare tid.. Så nu har jag skavsår i händerna efter att ha skruvat in ca 15 isolatorer i träd.
Med erfarenhet från förra vintern, har vi nu gjort en gång mellan hagarna, annars bråkar de över stängslet. Så Tobbe har två trådar (kmr förmodligen behöva sätta upp ännu en) som sitter i isolartorer i träden, medan Exando bara har en tråd där nästintill ingen sitter i isolator, utan direkt runt träden (han vågar ju knappt gå nära tråden). Förhoppningsvis går strömmen fram i alla fall i en av Tobbes trådar..

Idag ska jag och Marie, som snart är här, pröva och tolka med Exando! Mamma kom och tänka på det igår, att det nog skulle funka på honom som är så lugn. Så Vi knyter ihop snören, sätter ludd på och så sätter sig en på Exando och den andra i pulkan! :D Tror nog det kommer bli bra ;) Synd att vi inte har någon fotograf! :/
Tänkte också prova om det går med Tobbe, fast han kanske är för pigg ;) haha!

Blir nog inte så mycket uppdatering idag, men det lär märkas ikväll om vi överlevde iaf! ;)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0