Nyårsdagen

Sista dagen nu alltså. Känns väl normalt ;)
Idag är det inte mer än -4 grader ute och gud va skönt! Ska absolut gå ut och rida mina pållar :)
Sen ska jag väl fixa iårdning allt och så åker jag till en kompis där vi ska ha kul med fler kompisar. Ganska okej riktigt kul! :)
Det är väl i stort sett det "enda" som händer idag. Sover hos "kompisen" också, så jag vet inte riktigt när jag kommer hem imorgon.



Igår kom Tobbe in genom framdörren på stallet, istället för bakdörren. Det gick nästan tre dagar, men sen var det dags och kaga hage igen..

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0