Ridpass

Eftersom Tobbes väldiga rymningsäventyr varit lite väl många på senare tid, så bestämde jag mig för att gå ut och göra av med lite energi! Även om klockan va halv nio :) För det är behövligt!
Det va ju typ kolsvart ute, så jag ville inte rida ut, då blir det bara tarv och galopp efter en väg och det känns inte så jobbigt. Så jag satte upp två kombinationer (räcke-räcke) här på planen. Ställde dom mitt emot varandra liksom, så jag kunde hoppa på en stor volt.
Började värma upp ordentligt. Han va väl lite stel + att det va en hel del snö på "banan", så det blev svårare. Men han lyssnade bra ändå :)
Började med ett hinder i varje kombination. Det blev lite hackigt i början, men när vi fick in rytmen kändes det super! Tog det i andra varvet också, sen blev det en skrittpaus. Det blir ganska jobbigt efter några varv!
Sen satte jag upp till kombinationer. Blev lite hackigt i början även nu, men när rytmen och känslan kom satt också det bra!
Avslutade med och hoppa ett ensamstående räcke på lit högre höjd. Fick två riktigt fina språng så jag gav mig där :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Jag har en bärbar dator, du då?

2010-12-28 @ 02:22:51
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: tilda

vilken fin bild!

Jätte fin header oxå btw! (((:

2010-12-28 @ 19:33:27
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0