Ridpass



Red bara Tobbe idag. Han va pigg såklart! Red ut en bit och sen gick jag upp på en åker med myyycket snö på och red några varv i trav och galopp för och kolla om han blivit stel efter dessa vilodagar ;) Och jag måste säga att han va väldigt mjuk för och ha "vilat" så pass länge ändå, utan någon riktigt ridning. Hade inga sporrar heller, men han va snäll och duktig och böjde sig så fint så, även om han heller hade race:at över hela åkern ;)

Nu ska jag ner och träna lite, ställa fram tomtar och packa iin paket! Börjar det kännas som jul nu? inte direkt....

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0