Tisdag

Idag tänkte jag rida Tobbe på förmiddagen. Tänkte skritta uppför och låta honom pulsa lite, bra för och bygga muskler!
Senare kommer vissa småbarn hit :) Och dom vill säkert åka pulka efter Exando! Så jag ska försöka göra en bättre "sele" nu innan jag rider tobbe.
Men först och främst ska jag laga hagen för typ 1000 gånger -.-'. Ska försöka byta tråd som strömmen ssaken sitter fast i så att strömmen går i den övre tråden. vi får väl sr hur det går.. :p


Ebba och Felicia i somras. Sommaren!

Kommentarer
Postat av: Brusella

Nu är tävlingen avslutad, var det du som vann ?

Tack för att du deltog :)

2010-12-28 @ 13:56:50
URL: http://brusella.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0