Torsdag

Idag är lilla Jonna här :) Men henne behöver ju inte jag bry mig så mycket om, mamma som är barnvakt! ;)
Så jag ska ut och rida Exando. Sen går jag nog ut och skrittar med Tobbe. Innan dess ska jag ta och bränna lite fett på cyklen, mycket behövligt!
Imorgon är det alltså sista dagen på 2010, sen är det ett nytt år! Oj, va fort det gått..
Har sett att många "summerat" deras tävlingsår och det tänkte även jag göra :) Det har ju gått lite upp och ner men de sista två tävlingarna var nog de bästa! jaja, mer om det sen isf :)



bus i hagen ;)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0