Träningen

Det gick bra idag tycker jag! Red ensam också, brukar rida med en annan tjej, men hon kunde inte, så det blev ju lite mer intensivt :)
Gjorde skänkelvikningar ibörjan. Han stretar emot ganska mycket ännu, men han börjar flytta bättre så det går åt rätt håll! :)
Sen jabbade vi mer med galoppen. Fick släppa iväg honom i en ganska stor galopp runt spåret och sen gå i på mittvolten och minska tempot. Då kändes det verkligen bra! Fick med bakbenen bättre och han mjuknade mer :)
Sen gjorde vi också några övergångar mellan trav och galopp och det kändes också bra.
Tobbe va mjukare över lag idag, tycker jag. Och min sits är bättre också så det är ju bra :)
Ska fortsätta jobba med skänkelvikningarna och formen och tänka på att han inte får bli för loj och att han trampar under sig med bakbenen :)


Ååh, va jag vill ha sommar och sol nu i -19 :/

Kommentarer
Postat av: Ida Johansson

sv. okej, den är fin :D tror du att du skulle vilja hjälpa mig att sätta in en header på våran blogg ? :)

2010-12-04 @ 19:18:02
URL: http://hopppmupparna.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0