23 juli

Som sagt träna dressyr för Veronica klockan tolv. Det ska bli kul, hoppas Tobbe är fin idag :)
Efter det ska jag väl rida Exando också, det verkar bli varmt så det blir nog ganska sent det.
Idag tror jag det blir lite dressyr för honom, det behövs. Tränar nog endel på att få honom
lite smidigare och hitta en bra form. Sen kör jag igenom något dressyrpogram så jag kan
det.

Träningen idag blir också första gången jag rider i de nya ridstövlarna. Tänkte bara ha dom på
träningar och tävla.

Nu måste jag allt gå och göra iårdning min pålle :)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0