8 månader (L)

Idag har jag haft Tobbe i 8 månader! Och det har nog varit de bästa månaderna i mitt liv :)
Tiden har gått så himla fort!
Här är några blider:


Från den första tiden




En av de första träningarna, hoppar 1,20



Första hopptävlingen, 0 fel i L:D, 0+0 fel i L:C - precis utanför placering

L:C (90cm)



Hoppar 1,05 på en klubbtävling med 4 fel


Andra tävlingen gick dåligt p.g.a att jag bara hade skrittat dagen innan.
Ramlade av första klassen, 8 fel i andra och 4 fel i tredje (lagtävling
)



Fotostund i hagen



Debuterar L:B med 0+0 fel = vinst! :D
(hoppade även en L:c den dagen, vinst även i den klassen :) )



L:B (100cm)



Vi började träna dressyr för Leena



Sen har vi fortsatt tävla L:C, L:B hoppning med bra resultat, tränat dressyr för Leena och Veronica och nu ska vi strax debutera dressyr :) Det är det vi hunnit med under åtta månader!


Toblerone är världens bästa ponny! (L)

Kommentarer
Postat av: EQUILINE ~

vilken jättesöt ponny! vad bra du rider :)

2010-07-26 @ 13:36:10
URL: http://equiline.blogg.se/
Postat av: josefine

kör statistik i min blogg - är du morgonpigg? :)

2010-07-27 @ 11:32:35
URL: http://tthisisourlife.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0