Åska!

Shit alltså vilken åska det varit inatt! Jag och pappa vaknade vid typ kvart över ett av alla blixtar! Vi låg i sovrummet och tittade mot köket, det var som om någon hela tiden tände och släckte en lampa! Till och med morfar sa att det var länge sedan han varit med om sådant oväder! Och han har varit med ett tag :p Tur säger jag bara att jag inte är rädd för åskan :p Det var riktigt coolt faktist, blixtarna var så tydliga! Det är också tur att hästarna tål sådant, annars skulle väl de fått panik tänker ja :p De har säkert gått runt och så men de verkade lugna när vi var där och gjorde ny hage imorse :)
Regnat och blåst har det gjort också, för en stor syrénbuske vi har här låg nästan ner helt när vi tittade ut x)

Idag blir det nog en lugn dag framför datorn/TV:n. Hur det blir med ridningen får vi allt se ;)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0