Dagens ridpass.

Tobbe.

Idag gick jag ut och tog en ganska lugn ritt efter helgens tävling :) Jag märker att en del andra låter hästen vila dagen efter tävling, men det behöver jag inte på Tobbe. Det verkar inte ta något alls på honom av att vara på tävling, för honom tycks det alltid kunna vara 100 %! Fast jag kör ju inga hårda pass ändå :p
Iaf, så plockade jag fram några bommar och satte upp ett litet mini-kryss så jag fick träna mitt öga lite. Det kändes mycket bättre idag, vi kom rätt 9 av 10 :) Så jag ska fortsätta med bommarna så ofta det bara går!


Exando.


Småtjejerna Ebba och Felicia kom hit ikväll och ska sova här inatt, så jag tog ut Exando så fick han skritta runt med dom (en i taget) i ca en kvart var. Inget som han blev trött av direkt men, det var vamrt ute så det fick räcka med lite skritt idag :)



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Gör en stor tjänst för mig och rösta på mig, nummer 1 "Rebecca & Chrissan" här: http://baraponnyer.blogg.se/2010/july/ekipagen.html

tack i förhand!

2010-07-05 @ 22:39:27
URL: http://minriddagbok.blogg.se/
Postat av: ellen

Hej. letar du efter en ny blogg att läsa, då kan du ju alltid kolla in min nya fotoblogg ;) kram Ellen

2010-07-06 @ 10:56:01
URL: http://ellenfotarmedsinkamera.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0