Dagens ridpass.

Tobbe.

Idag jobbade jag honom lite på banan. Red på pessoa bettet och jag tycker han går riktigt bra på den! Övade endel på övergångar fram och tillbaka och det kändes väldigt bra :) Sedan red jag en liten bana med bommar och små kryss så jag fick träna avstånd lite :) Det blev ett ganska kort men insentivt pass.


Exando.

Red även honom på banan efter att Ebba och Felicia fått rida lite. Jobbade med bommarna även med honom och han jobbade på bra tycker jag :)


Nu ska jag åka och göra hage i Metbäcken så hästarna kan flyttas snart :)



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0