Dagens ridpass nr 2

Tobbe.

Det blev som sagt blev det klättring för Tobben idag :) Han var såklart pigg och glad (extra eftersom han inte blev riden igår) även om det inte är det roligaste att klättra uppe i bergen. Som sagt så klättrar jag uppe i ett berg. Eller ja, själva vägeen går till halva berget :p Och när jag kom till den brantaste backen gick jag upp och ner där fyra gånger. Sen gick jag ner tillbaka och jobbade i knappt en kvart här över några bommar och det kändes bra :) Tobbe jobbade på bra och avstånden stämde in bra :)


Nu har jag tagit en alvedon mot min väldiga huvudvärk jag fått av många nätter av dålig sömn ><  Så resten av kvällen spenderas i soffan, tills det blir dags att gå ut till hästarna och fylla på vatten och sätta på flugtäcke.



Världens bästa ponny :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0