Fredag.

Idag ser det ut att bli lika dåligt väder som igår, suck! Hoppas det blir bättre senare..

Idag ska jag träna dressyr med Tobbe, även med Exando tror jag :) Jag ska träna mycket på dressyrpogrammet med Tobbe och lite sidvärts. Idag tar jag det vanliga dressyrbettet, alltså det tvådelade med fasta ringar, och så tar jag med ett spö så får vi se hur det funkar. Jag ska även hoppa småhindren och se till att ha kraft i galoppen :) Och det blir nog undefär samma för Exando. Men först får jag gå ut och gå en sväng med lilla Pluto :)

Vi får hoppas det blir bättre väder imorgon, för jag tänkte nämligen fråga mamma om hon kunde ta kort när jag hoppar med Pluto, det borde bli fina bilder :) Och så tänkte jag ta lite nya bilder på hästarna också :) Och även ta kort när jag rider med solglasögonen, för cavalli (tror jag det hette) ville att jag skulle lägga ut bilder på dom :) Jag kan ju säga att de sitter bra och är snygga! ;D


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0