Fredag.

Idag ser det ut att vara bättre väder, skönt!
Jag tror att jag ska träna lite dressyr med Tobbe idag. Det behövs! Och Exando får nog kanske också ett pass på banan :)
Det är väl det enda inplanerat jag har idag, så det blir en ganska slapp dag idag med :)

Jag har även kollat upp lite tävlingar och den närmsta jaag nog ska vara med på är en lite annorlunda meeting i Färjestad.
Hoppning, L:C, L:B på lördag och dressyr, L:C1 (L:B1) på söndag. Lite roligt att dom har både hoppning och dressyr tycker jag :) Och om jag ska vara med på den tävlingen blir ju det dressyrdebuten för mig, så jag får ligga i hårdträning nu :)
Sedan tror jag det var tävlingar båda helgerna efter det också. Förhoppningsvid kommer jag iväg på dom med :)

Jaja, nu ska jag gå ut och hälsa på hästarna :)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0