Händelserik ridtur

Efter fotbollsträningen som slutade kvart i nio åkte jag till hästarna, där mamma mötte mig. Så vi gikc ut och red en sväng. Solen hade just gått ner så det var en helt perfekt tempratur ute!
Iaf så tog vi den vanliga rundan, fast lite längre. Då ska man över på ett ställe där det är ganska blött. Tobbe trampade såklart ner sig och såklart lossnade en skon >< Som tur var fastnade den inte i blöt-hålet utan reste av lite längre fram så vi kunde ta med den. Så jag fick gå den sista kilometern, kvart i tio på kvällen, efter ett jobbigt träningspass. Ja, jag var väldigt trött i benen! :p

Nu ska jag duscha och lägga mig, inatt sover jag gott!


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0