Hemma

Vi har nu kommit hem från kusinen och det var en söt ponny hon lånar sig! En 17-årig valack.
Vi är säkra på att det är mycket new forest i den för den va precis som Exando fast i en mindre storlek :p Han kändes mindre än Tobbe, men d-ponny var han ju iaf. Enligt mig varkade han välriden, gick ner i formen direkt och var lydig med hjälperna. Lite småseg så men det gjorde inte så mycket. Jag fick även hoppa lite på grannens tomt, och han hoppade riktigt bra! Satte upp hindret så det låg snett på 100-1.10 så det var väl typ 1.05 i mitten och han hoppa på som inget :) Med lite mer träning och bättre kondition skulle man allt kunna tävla den ponnyn :)
Jaja, nog om det.
Så fort mamma är klar så åker jag till hästarna och rider Exando. Sätter som sagt upp några stuts så får han styrketräna lite :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0