Lära sig dressyrpogram.

En gång anmälde jag mig faktist till en dressyrtävling med min gamla ponny Milton. Tyvärr blev den dressyrtävlingen inställd p.g.a för få anmälda men jag tränade ju ändå in pogrammet jag tänkte rida, och då fick jag ett tips från en ridlärare att man kan "rida" pogrammet hemma på en matta eller bara på en ganska stor yta (du är hästen då :p)! Faktist rätt så smart och jag lär mig pogrammen fort med hjälp av detta! :) Testa det om du har svårt för att komma ihåg pogrammet.

Har du något bra tips hur man kan lära sig dressyrpogram? :)


Milton


Kommentarer
Postat av: N

Sv: Aa, men vi känner att det är viktigare att han håller eftersom ja ska ha honom i iaf 3 år till. Så den här säsongen får bli lite rehabiliteringssäsong ;)

Så får vi satsa mot lag-SM nästa år å kanske ividuella oxå? :)

2010-07-30 @ 12:59:33
URL: http://blackijacki.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0