Måndag

Nu är det en ny vecka och jag tänkte fixa ett schema. Det har liksom blivit bortglömt under sommaren. Men nu ska det bli årdning igen! Snart är det ju dax för dressyrdebuten också, så jag får allt ta och träna på nu!
Efter att schemat är fixat ska jag gå ut med hunden, det blir väl den vanliga turen till hästarna och tillbaka :)
Sen ska jag höra om mamma ska med ut och rida eller om hon har annat för sig.
Det är väldigt blött ute, tyvärr. Enligt mig har det inte varit någon vidare sommar inte.. :/
Aja, nu får jag fixa schemat.


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0