Rekord

Idag sov jag rekordlänge! Ända till kvart över nio! :)

Idag blir det nog uteritt för båda hästarna, antar att mamma följer med ut :) Då ska Tobbe verkligen få springa av sig! Eller ja, det går väl inte att få honom trött, men någorlunda iaf ;)
Det känns som om ridning blir "slarvig" nu när jag inte ska tävla på ett tag. Jag bryr mig inte om attt göra några scheman, utan rider mest som jag känner för. Hoppas dessa fyra veckor går fort!
Den 17 juli har ju hemmaklubben en lokal dressyr tävling som jag tänkte att jag (och mamma) skulle åka på och fota lite. Det är väl inte så ofta någon tar kort på dressyrtävlingar, det är väl mer hoppning. Så det kunde kanske vara roligt för ryttarna och få några dressyr bilder också :) Och så tjänar man väl en liten slant också ;)

Nej, nu får jag ta och åka till mina änglar :)



Världens finaste!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad söt! :)

2010-07-10 @ 12:57:18
URL: http://twiiiist.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0