Resultat lördag.

Shit så äckligt varmt det va igår! 30 grader i skuggan! x3

Iaf så gick det skapligt bra :)
I L:cn va det 41 anmäla och jag kom tvåa med en dubbelnolla och en sekund till 1:an :D Duktiga Tobbe! '
Sen i L:Bn klantade jag mig rejält ganksa ofta! >< Men jag har en jätteduktig ponny som hoppar och klarar oxrarna ändå! :* Så vi kom till omhoppning men på den första hindret i omhoppningen kom vi totalt fel så Tobbe kunde inte hoppa. Nästa gång kom vi nästa lika illa igen men Tobbe hoppade och tog med si bakbommen. Sedan flöt det på bra. Alltså 8 fel sammanlagt :)

Nöjd!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0