Resultat söndag.

L:C+5 0+0

Jag red sådär, hittade inga avstånd/distanser alls tkr jag. Så tur är det väl att Tobbe hoppar i näst intill alla lägen! Iaf så red vi dubbelnolla och hamnade på tredje plats av 25 starter. Nöjd med det reultaten iaf :)


L:B 4+0

Tekna Pony cup = de fel man fick i första omgången tog man med sig till andra omgången. I första la jag honom för stor på en oxer och fick ett stopp. Sedan flöt det på ganska bra. Men jag är ändå inte riktigt nöjd med ridningen. Tobbe är ju alltid bäst men det räcker inte så långt om jag inte kan rida :s
Iaf så gick andra omgången bättre och vi fick alltså sammanlagt 4 fel som räckte till en fjärde plats :)


(Pappa/Maja kunde inte med filmkameran så bra :p)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0