Sommarjobbet klart!

Det känns så otroligt skönt att jag nu har gjort dessa 90 timmars arbete och kommer få dessa 4050 kr snart! Riktigt trött på att sitta och måla hela dagen!

Idag blir det ett dressyrpass med Tobbe, jag sitter och pluggar in L:C2 och L:B0 just nu. Dock är jag inte säker på att jag ska anmäla till L:B0, det känns som att jag inte hinner träna tillräckligt. Men vi får väl se hur det känns längre fram :)
Sara är här nu med ungarna så jag antar att det vill rida lite också, iaf Ebba :)
Sen mot kvällen tar jag mig en tur på Exando, eller jag kanske hoppar lite? Det va ett tag sen nu och när vi rider dom till Metbäcken kommer han inte få hoppa särsillt mycket där heller så det kanske är bäst att passa på nu när vi har hinder :p :) Så får det nog bli.

Ha en bra fortsättning på dagen!


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0