Torsdag

Idag står det klättring på schemat och det passar väl bra. Fast just nu SPÖREGNAR det ute >< suck! Jaja, vi får väl hoppas det ger sig så småningom, för jag har ingen lust att gå ut och rida nu, om jag ska va ärlig!



Nu har jag också anmält mig till ett meeting den 14-15 augusti hos Färjestad. Det är ett speciellt meeting detta, hoppning på lördag och dressyr på söndag! Riktigt roligt tycker jag eftersom Tobbe är en riktigt allroundponny :) Iaf så ska jag hoppa 90 och 100 cm och endast va med på en clear round- L:C1. Detta blir ju första dressyrtävlingen för mig över huvud taget! Men som tur är så är ju Tobbe rutinerad, så jag behöver bara rida så går det nog bra.., hoppas jag! (Jag blir nervös bara jag tänker på det! :s)
Det va ju ett tag sedan vi tävlade, p.g.a att vi glömde vaccinera och då fick vi ju göra om grundvaccinationen. Jag tror inte att det påverkar varken mig eller Tobbe, det ska bara blir riktigt roligt att få tävla igen! :D


Jag och Tobbe sist vi va i Färjestad. Kom 2:a i L:Cn- 0+0 med 1 tiondel till ettan :)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0